بازی اندروید برتر

20 بازی برتر اندروید سال 2020 (قسمت اول)

بازی کردن برای بزرگسالان یکی از انتخاب‌های آن‌ها در اوقات فراغت‌شان است اما برای کودکان و نوجوانان بخش مهمی از برنامه روزانه‌شان را تشکیل می‌دهد. زمانی که کودکان و نوجوانان برای بازی کردن صرف می‌کنند چه در فضای مجازی و بازی کردن با موبایل و تبلت و چه بازی کردن با دوستان‌شان بسیار بیشتر از زمانی است که ما برای بازی کردن می‌گذاریم؛ در اصل بازی کردن برای کودکان و نوجوانان بخش عظیمی از فعالیت روزانه‌شان را تشکیل می‌دهد و باید در انتخاب بازی‌هایشان دقت بیشتری به خرج داد.

بازی کردن در ایام کرونا به بازی های موبایلی و اندرویدی محدود شده است. اما بازی کردن در دوران کودکی نقشی موثر در شکل گیری شخصیت کودکان دارد. زمانی که ما برای بازی کردن با فرزند خود می‌گذاریم در اصل زمانی است که صرف تربیت او می‌کنیم. پس بیایید با شناخت بهترین و به روز ترین بازی هایی که هرساله معرفی و یا به روز می‌شوند با فرزند خود همراه شده و با کمک یکدیگر بهترین تصمیم را بگیریم و یا به عنوان یک نوجوان که علاقه مند بازی‌های اندرویدی هستید با شناخت بهتر نسبت به بازی‌های شناخته‌شده و پرطرفدار بهترین آن‌ها را در جهت پیشرفت توانایی هایتان انتخاب کنید.

به شما توصیه می‌کنیم که بازی‌ها را مخصوص نوجوانان ندانید و آن را تجربه کنید اگر علاقه‌مند هستید تا درمورد فواید بازی‌ها بدانید به مقاله‌ی “9 فایده بازی‌های موبایل و کامپیوتر” مراجعه کنید!

بیایید با این بازی‌های اندرویدی بیشتر آشنا شویم!

1. Call of Duty

بازی اندروید کال آف دیوتی

نوع بازی : آنلاین

نمره: ۴.۵ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۳

دسته بندی: اکشن

چون ما قرار است بازی های اندرویدی را به شما معرفی کنیم به نسخه‌ی موبایل این بازی می‌پردازیم. کال آف دیوتی یا همان ندای وظیفه یکی از بازی های پرطرفدار جوانان است اولین نسخه‌ موبایل این بازی در مهر ماه سال ۹۸ یا همان اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد که خبر خوبی برای بسیاری از طرفداران این بازی بود. ندای وظیفه یک بازی تیر اندازی اول شخص و استراتژیک است.

این بازی محصول کمپانی ACTIVISION است که ابتدا در فضای جنگ جهانی دوم ساخته شد و رفته رفته در نسخه های جدیدتر فضاسازی های متفاوتی نیز صورت گرفت. فصل 10 بازی با نام “The Hunt” در تاریخ 20 شهریور 99 منتشر شده است. در این آپدیت شاهد کال اف دیوتی به همراه مپ‌های Terminal و Pine هستیم.

احتمالا شما هم حتی اگر این بازی را تجربه نکرده باشید اسم آن را از اطرافیان خود شنیده‌اید زیرا یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های کنسولی بوده است و الان شرایط آن فراهم شده‌است تا آن را در گوشی‌های موبایل و تبلت‌هایتان تجربه کنید. شما می‌توانید استراتژی خود را در بازی به کار گیرید و در اصل آن را بیازمایید.

2. Levelhead

نوع بازی : آفلاین

نمره: ۴.۵ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز : ۴.1

دسته بندی: شبیه سازی

بازی ربات بسته رسان توسط کمپانی Butterscotch Shenanigans ساخته شده است. این بازی ابتدا برای pc  ساخته شد و سپس پس از مدتی نسخه‌ی اندرویدی آن نیز وارد بازار شد. کمپانی سازنده‌ی این بازی، بازی‌های مختلف دیگری را نیز عرضه کرده است که در این معرفی یکی از سرگرم کننده‌ترین آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

بازی ربات بسته رسان داستان رباتی را در طی بازی روایت می‌کند که وظیفه دارد بسته‌هایی را که دریافت می‌کند به سلامت به مقصد برساند. اما این ربات برای رسیدن به مقصد راه سختی در پیش دارد.

در این بازی صحبت از یک کمپانی است که برای رساندن بسته های خود ربات استخدام می‌کند و شما در نقش یکی از آن ربات ها هستید که در مسیر با چالش‌های مختلفی رو به رو می‌شوید و باید این ربات تازه کار را با گذراندن هر مرحله در کارش حرفه ای تر کنید. 

این بازی ۹۰ مرحله دارد و یکی از جذابیت های آن این است که شما  خودتان می‌توانید در قسمتی از این بازی مرحله ای را طراحی کنید.

3. Gris

بازی اندروید گریس

نوع بازی: آفلاین

نمره: ۴.۶ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴

دسته بندی: ماجراجویی

این بازی توسط کمپانی DevolverDigital تولید شده است که نسخه‌ی اندرویدی آن به تازگی در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده است. Gris یک بازی ماجراجویی و اکشن است اما بیشتر یک فضای رویایی را برای شما مجسم می‌کند.

این بازی یک ماجراجویی خلاقانه است که که شما را با دنیایی متفاوت آشنا می‌کند.شما در این بازی روایت دختری را دنبال می‌کنید که در دنیای خیالی خود گم شده‌است. او در درد و رنج‌هایش غرق شده‌است. شما در این فضا با شخصیت ها‌ی مختلف و پیچیده رو به رو نیستید.

شما می‌توانید همراه او به پاسخ سوال‌هایش برسید و در این ماجراجویی در دنیای Gris او را همراهی کنید. این بازی تجربه‌ای متفاوت از بازی های دیگر برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند شما را با خود همراه کند.

“دانلود مستقیم این بازی از فارسروید”

4. Minecraft

 

نوع بازی : آفلاین

نمره : ۴.۶ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز : ۴.۲

دسته بندی : تفننی

سازنده‌‌ی این بازی کمپانی Mojang  است . شما در این بازی به ساخت شهری با ویژگی‌های مورد علاقه‌ی خود می‌پردازید.

شما تجهیزات لازم برای ساخت خانه را در اختیار دارید و می‌توانید از تمامی آن‌ها استفاده کنید اما باید در انتخاب مصالح ساختمانی دقت کنید زیرا یک قطعه‌ی نادرست می‌تواند ساختمان و شهرتان را بهم بریزد پس در انتخاب‌هایتان دقت کنید. در این بازی شما فقط ساختمان سازی را تجربه نمی‌کنید، باید برای ساختن شهر مورد علاقه‌تان از صفر شروع کنید و در جست و جوی منابع باشید،آن‌ها را مدیریت کنید،صنعت‌گری کنید و برای حفظ منابع و شهر خود مبارزه کنید.

این بازی در مکان‌های مختلف مثل کوهستان و جنگل و حضور حیوانات مختلف قابل اجراست و امکان بازی گروهی را هم به شما می‌دهد. تجربه‌ی این بازی جذاب و جامع را از دست ندهید. 

5. Monument Valley

نوع بازی : آفلاین

نمره : ۴.۸ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز : ۴.۴

دسته بندی : تفننی – پازلی

این بازی ساخت استودیوی بازی سازی London studio Ustwo  است. این بازی دارای شخصیتی به نام ida  است که شما باید او را از این ساختمان ها و بناها‌ی پر رمز و راز عبور دهید و در هر مرحله با چالش های مختلفی رو به رو می‌شوید به عنوان مثال فضای بازی به گونه‌ای طراحی شده است که شما دچار خطای دید می‌شوید و باید با دقت بیشتر مسیر درست را تشخیص دهید. پله‌ها جا به جا می‌شوند و شما باید با سرعت عمل بالا خود را به محل امن برسانید. این بازی در واقع یک بازی پازلی است و شما درنسخه‌ی جدید آن وظیفه‌ی هدایت یک مادر و دختر را به عهده دارید و باید دونفر را هدایت کنید.

6. هری پاتر: Puzzles & Spells

بازی اندروید هری پاتر

نوع بازی : آفلاین

نمره : ۴.۸ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز : ۵

دسته بندی : فکری و پازلی

اگر از دوست داران سریال هری ‌پاتر و بازی‌های سبک candycrush (کندی کراش) هستید حتما این بازی برای شما جذاب خواهد بود. در این بازی، سازنده‌ی آن یعنی استودیوی بازی سازی Ziynga  توانسته است بازی ای در سبک Candycrush  با ویژگی‌های داستان هری‌پاتر تولید کند. به عنوان مثال شما می‌توانید یکی از اعضای گروه گریفیندور باشید و با ویژگی‌های جادویی‌شان بازی کنید در قسمت هایی از بازی با کمک ورد های جادویی این سریال می‌توانید راه را هموارتر کنید و سفری خیال‌انگیز به دنیای هری‌پاتر داشته‌ باشید. با شخصیت‌های هری‌پاتر همراه شوید و در دنیای مدرسه‌ی هاروارد و اتفاقات هیجان انگیز آن تلاش کنید تا برنده‌ی بازی باشید و در گوشی‌های اندرویدی خود بخشی از این دنیای خیال‌انگیز را تجربه کنید.

7. Sky: Children of the Light

بازی اندروید children

 

نوع بازی : آفلاین

نمره : ۴.۸ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز : ۸

دسته بندی : نقش‌‌آفرینی

بازی فرزندان روشنایی ساخت استودیوی آمریکایی thatgamecompany inc است. جریان این داستان در آسمان و در میان ابرها اتفاق می‌افتد. شاید داستان این بازی برای شما آشنا باشد. در این بازی داستانی روایت می‌شود که شما باید بدانید تا با روند بازی همراه شوید. کاراکتر پادشاه ابرها، در میان آسمان یک دنیای افسانه ای است که درآن همه چیز خوب و رویایی است؛ همه در خوشبختی زندگی می‌کنند و ناخوشی در آن جا وجود ندارد. اما یک بار این سرزمین دچار امتحان الهی می‌شود و به دلیل غرور ورزیدن ستاره ها، از امتحان سربلند بیرون نمی‌آیند و این سرزمین نفرین می‌شود.

شما در این بازی در نقش فرزندان روشنایی در تلاش هستید که این سرزمین را با دنبال کردن نشانه های روشنایی نجات دهید و در اصل اهریمنانی که در پشت پرده باعث این اتفاق بوده‌اند را از بین ببرید. این بازی دارای کیفیت گرافیکی بسیار قوی و جذابیت های بصری است که در طول بازی، سبب لذت بیشتر و همراه شدن شما با روند بازی می‌شود.

8. Monopoly

 

نوع بازی : آفلاین و آنلاین

نمره : ۴.۳ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز :  ۵

دسته بندی : فکری و پازلی

احتمالا بسیاری از شما از دوران کودکی با بازی مونوپولی آشنا هستید. این بازی فواید بسیاری دارد. شما در این بازی مدیریت مالی یاد می گیرید و در جهت حفظ و جذب سرمایه عمل می‌کنید. شما در این بازی زمین خرید و فروش می‌کنید در آن خانه می‌سازید و خانه های خود را اجاره می‌دهید. تلاش می‌کنید سرمایه‌ی خود را حفظ کنید و در جایی سرمایه گذاری کنید که بیشترین سود را داشته باشد.

این بازی مهارت‌های مختلفی را به شما آموزش می‌دهد. در نمونه‌ی اندروید سال ۲۰۲۰ این بازی می توانید به صورت آنلاین و آفلاین این بازی را با خانواده و یا با هوش مصنوعی طراحی شده در اپلیکیشن بازی کنید و لذت ببرید. تجربه‌ی این بازی کلاسیک در گوشی‌های اندرویدی تجربه‌ی متفاوتی خواهد بود. آن را از دست ندهید.

9. Geometry Dash

بازی اندروید تری دش

نوع بازی : آفلاین

نمره : ۴.۶ از ۵

نسخه اندروید مورد نیاز :  ۴.۱

دسته بندی : تفننی

این بازی یک فضای سرگرم کننده برای شما فراهم می‌کند. شما باید از موانع بگذرید و مرحله را به پایان برسانید. این بازی نیاز به سرعت عمل و تمرکز بالا دارد و همینطور در جهت قوی کردن این مهارت‌ها به شما کمک می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب این بازی همراهی موانع و مراحل بازی با ریتم آهنگ است. در لحظات اوج آهنگ بازی هیجان می‌گیرد و شما را در خود غرق می‌کند و حتی می‌تواند در  پیش بردن بازی به شما کمک کند. شما هیجانی را تجربه می‌کنید که می تواند لحظاتی لذت بخش و شاد را برایتان فراهم می‌آورد.

10. Stack Ball

بازی اندروید استک بال

نوع بازی : آفلاین

نمره : ۴.۱ از ۵

نسخه مورد نیاز :  5

دسته بندی : آرکید

شما در این بازی نیازمند سرعت عمل و دقت بسیار بالا هستید. می توانید استراتژ‌ی‌های مختلفی را به کار گیرید یا با سرعت به سمت پایین حرکت کنید و یا منتظر موقعیت های مناسب بمانید. نباید با سطوح سیاه رنگ برخورد کنید در این صورت توپ متلاشی می‌شود. از بازی‌ها برای بالا بردن مهارت‌های خود استفاده کنید. شما در صورتی در این بازی موفق خواهید بود که در جهت بالا‌بردن مهارت‌های خود تلاش کنید. هیجان این بازی را از دست ندهید.

مطالب مرتبط
tops - screen

هنوز بازی رو دانلود نکردی؟

همین الان بازی تاپس رو دانلود کن و رقابت رو شروع کن

قوانین و مقررات تاپس

تعاریف و اصطلاحات: تاپس: اپلیکیشن تاپس یک بازی می‌باشد که با تکیه بر محتوای آموزشی بستری مناسب برای رشد و تعالی دانش آموزان در زمان فراغتشان را فراهم می‌نماید. کاربر : شخص حقیقی یا حقوقی می باشد که از طریق بستر ارتباطی اینترنت و با استفاده از اپلیکیشن تاپس نسبت به دریافت خدمات اقدام می نماید. حساب کاربری (پروفایل) : حسابی است که کاربر با ثبت شماره تلفن همراه خود برای استفاده از خدمات تاپس در اپلیکیشن ایجاد کرده‌ است. اطلاعات هویتی : اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد تاپس می‌شود. قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون اساسی، قوانین عادی، آیین نامه های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر جامعه می‌یاشد. کاربران با ثبت نام در تاپس و همچنین با استفاده از خدمات تاپس می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری تاپس را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی، آن را پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفاده مستمر کاربران از تاپس به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات است. برای استفاده از خدمات تاپس لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی با ثبت شماره تلفن همراه، یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد. کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن تاپس ثبت کند. در صورت نقص اطلاعات امکان بروز اشکال در سرویس ها وجود داشته و مسئولیت آن با کاربر خواهد بود. در صورت استفاده از خدمات تاپس، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب خود هستند و مسئولیت تمامی فعالیت هایی که تحت حساب کاربری آنان انجام گیرد، بر عهده خودشان است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر می بایست در اسرع وقت با پشتیبانی تاپس تماس بگیرد. کاربر حق واگذاری و اجازه استفاده از حساب کاربری خود به دیگران (حقیقی یا حقوقی) را ندارد. شرایط استفاده از تاپس: کلیه اصول و رویه های تاپس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. محتویات و سرویس های تاپس، تنها برای استفاده شخصی و غیرتجاری عرضه شده است. هرگونه استفاده غیرشخصی، قابل پیگرد بوده و هیچ فردی به هیچ عنوان مجاز به استفاده از اطلاعات تاپس برای فروش و یا تولید مجدد در هیچ بستری نمی باشد. استفاده از تاپس برای دسترسی به سرویس ها فراهم شده و لازم است کاربر صرفاً از آن در جهت اهداف و مقاصد تعریف شده استفاده نماید. استفاده از اپلیکیشن به گونه ای که باعث بروز مشکل، از کار انداختن و ... آن شود، مجاز نبوده و از طرف صاحب امتیاز نرم افزار قابل پیگیری حقوقی خواهد بود. این سند به عنوان یک توافق نامه با توجه به مقررات و قوانین کشوری مقرر گردیده و به معنای اعلام موافقت کاربر با شرایط استفاده از تاپس است. کاربر متعهد است به هیچ عنوان سوالات موجود در تست ها و کوئیزها و آزمون ها را به هیچ نحوی با دیگران به اشتراک نگذارد. کاربر می پذیرد که راه ارتباطی اپلیکیشن تاپس با وی از طریق ارسال پیامک است و امکان درخواست قطع ارسال پیامک برای وی وجود دارد، ولی ممکن است که با قطع پیامک، در استفاده از سرویس با اشکال مواجه شود. استفاده از اپلیکیشن تاپس نیازمند سخت افزار و اینترنت بر روی آن می باشد، مسئولیت تامین و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به آنها بر عهده کاربر است. کاربر متعهد است در طول یا پس از اتمام استفاده از تاپس، هیچ یک از اطلاعات تاپس را به هیچ گونه ای استفاده نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات خارج از ساختار خود اپلیکیشن بر خلاف قوانین و مقررات تاپس خواهد بود. تاپس ممکن است به علت به روزرسانی، اقدام به حذف برخی از محتواها کند. کاربر حق ندارد هیچ گونه تلاشی در جهت استخراج Source Code نرم افزارهای RF تاپس شامل Decompile، مهندسی معکوس یا فعالیت های مشابه انجام دهد. کاربر مجاز نیست با استفاده از روش های framing یا mirroring یا روش های دیگر نسخه دیگری از اپلیکیشن تاپس را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم افزار تاپس یا در روش ارائه سرویس تاپس تغییر یا خللی ایجاد کند. کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده کاوی روی سرویس اجرا کند. کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ یک از بخش های سرویس تاپس یا سرویس های مرتبط با تاپس انجام دهد. هزینه ها و پرداخت: خرید اشتراک از تاپس صرفاً از طریق درگاه اینترنتی صورت می پذیرد. امکان عودت هزینه اشتراک و خدمات خریداری شده تنها تا 72 ساعت پس از پرداخت امکان پذیر است. این امکان تنها از طریق ارسال درخواست از طریق "تماس با ما" در صفحه "پروفایل" امکان پذیر است. اگر تراکنش پرداخت هزینه توسط درگاه بانکی (که خارج از کنترل مجموعه ما است) برگشت بخورد، یا دچار مشکلی شود و همچنین اگر تحت شرایط ذکر شده در این توافقنامه هزینه شما عودت داده شود، ما دسترسی شما به محتوای خریداری‌شده را معلق یا ملغی خواهیم کرد. همچنین اگر به هر دلیلی تراکنش مشکوک و غیرقانونی اتفاق بیافتد، تراکنش‌های انجام‌شده لغو و باطل و دسترسی شما به محتوای خریداری‌شده معلق یا ملغی خواهد شد. ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که به صلاحدید خودمان حساب شما را با خبر قبلی معلق یا مسدود کنیم. امکان استفاده از محتوای غیر رایگان اپلیکیشن، با پرداخت درون برنامه ای، اعتبار دارد. مسئولیت تاپس: تاپس تمامی تلاش خود را جهت استفاده کاربر از اپلیکیشن تاپس به کار می گیرد اما تضمینی در مورد اجرای آن بر روی همه دستگاه ها یا شبکه های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن همراه و ...) نخواهد داد. در صورت بروز مشکل در زمان استفاده از تاپس کاربران می توانند از طریق سرویس "ارتباط با ما" در صفحه پروفایل مشکل خود را مطرح کرده و تاپس پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل مشکلات به عمل خواهد آورد. اطلاعات و محتوای موجود در تاپس از منابع معتبر و مرتبط و با رعایت مقررات و توجه به حقوق مولفان جمع آوری شده است. ممکن است اطلاعات، نرم افزار، سرویس های موجود یا ارائه شده در اپ در مواردی غیر دقیق و یا دارای اشکالات جزئی باشد. تاپس به طور مداوم اطلاعات و محتویات اپ را کنترل و بروز خواهد نمود. تاپس سهولت چگونگی استفاده، دقت اطلاعات، تضمین عملکرد نرم افزار و سرویس ها را بدون قید و یا تضمین، "آنگونه که هست" ارائه می کند. تاپس تحت هیچ شرایطی مسئولیت های ناشی از مهارت کم کاربر در استفاده از اپلیکیشن و یا ابراز اینکه در مورد سرویس و محصولات اطلاعی نداشته است را برعهده نخواهد گرفت. تاپس مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از قطع و یا سرعت اینترنت، مشکلات کاربری، خرابی تجهیزات شما و یا آلودگی آن به ویروس نداشته و مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد اپلیکیشن ناشی از این موارد بر عهده استفاده کننده خواهد بود. تاپس سعی می‌کند که کاربران دسترسی شبانه‌روزی در تمامی ۷ روز هفته را داشته باشند و سعی می‌کند هرگونه زمان ازکارافتادگی را به حداقل برساند. تاپس ممکن است با اطلاع قبلی، به منظور تعمیر و نگهداری اپلیکیشن، دسترسی کاربران یا ارائه خدمات را موقتاً و در حداقل زمان ممکن متوقف یا معلق کند. قطع سرویس: تاپس در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد که حضور یک کاربر می تواند برای تاپس یا سایر کاربران نامطلوب باشد حق حذف دسترسی کاربر به اپلیکیشن را دارد. اگر تاپس به این باور برسد که کاربر از سیاست عودت وجه سوءاستفاده می‌کند، این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که حساب کاربری کاربر را معلق یا مسدود یا ملغی کند و استفاده کنونی یا آتی وی از خدمات و محصولات تاپس را محدود یا مسدود کند. اعتبار قوانین: توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تاپس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزش و پرورش جمهوری اسلامی است. تاپس حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند و در صورتی که تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

small_c_popup.png

ثبت نام رایگان

در خبرنامه تاپس ثبت نام کنید تا مقالات جدید هم برای شما ارسال شود
لوگو اندروید

برای یک شروع هیجان انگیز آماده ای؟