رازهای موفقیت افراد مشهور

رازهای موفقیت افراد مشهور (20 شخصیت برجسته در عرصه های مختلف)

هر کدام از ما مسیری پیش رو داریم که مقصد این مسیر به تلاش و عملکرد ما نسبت به فرصت‌ها و چالش‌ها بستگی دارد. افراد مشهور که در زندگی خود به اهداف دلخواه خود رسیده‌اند، مطمئناً به خاطر عملکرد مناسب این مسیر را به‌خوبی پشت سر گذاشته‌اند. چه ایده‌ای بهتر از این‌که اطلاعات بیشتری در مورد تجربه‌ها و رازهای موفقیت این افراد کسب کنیم. کافی است به این نکته توجه داشته باشید که رازهای موفقیت افراد مشهور حاصل شکست‌ها، چالش‌ها و تجربه‌های مختلف است که شما بدون روبرو شدن با این‌ها از رازهای آموزنده آنها بهره‌مند می‌شوید. ما قصد داریم که در این مقاله، رازهای موفقیت افراد مشهور و دیدی که نسبت به زندگی و چالش‌های آن داشته‌اند را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تمام تلاش ما برای این است که خواندن این مقاله جرقه‌ای در زندگی شما باشد. مخصوصاً اگر دانش‌آموز هستید و شرایط فعلی بر وفق مرادتان نیست با خواندن این رازها دید بهتری نسبت به حال و آینده خود داشته باشید. با ادامه مقاله همراه باشید:

چه عادت‌هایی باعث موفقیت می‌شوند؟

عادت های موفقیت

افراد زیادی هستند که از همان دوران کودکی رویای دستیابی به آرزوهای خود را در سر دارند. با رسیدن به این آرزوها است که می‌توان با صراحت تمام گفت که ” من موفق شدم “. ثروتمندی، تبدیل‌شدن به یک ورزشکار حرفه‌ای، نویسندگی، برنامه‌نویسی حرفه‌ای و … از خواسته‌هایی هستند که هر شخص متناسب با علایق خود می‌تواند برای خود انتخاب کند. در ادامه به برخی از عادت‌های خوبی که موفقیت را برای شما رقم خواهند زد.

این عادت‌های فوق‌العاده را تمرین کنید!

  1. با تمام وجود روی کارهای مهم تمرکز کنید.

موفق‌ترین افراد ارزش زیادی برای زمان خود قائل هستند. استفاده مناسب از زمان برای انجام کارهایی که دررسیدن به اهداف مهم هستند، باعث می‌شود که تمرکز و انگیزه لازم برای تلاش در مسیر موفقیت بیشتر باشد.

  1. نسبت به توانایی‌ها خود اعتماد به نفس داشته باشید.

اگر به خود باور نداشته باشید، مطمئناً با هر شکست و مانعی سست خواهید شد. داشتن اعتماد به نفس باعث خواهد شد که شکست‌ها را به تجربه و چالش‌ها را به فرصت رشد خود تبدیل کنید.

  1. برای خودتان شرط بگذارید.

اگر چالش‌های کوچکی را برای خود تعیین کنید و مقابله با آنها برایتان با پاداش همراه باشد، انگیزه خود را به‌طور مداوم در مسیر موفقیت حفظ خواهید کرد. هرچقدر چالش‌ها بزرگ‌تر شوند نشان‌دهنده این است که قدم‌های بزرگ‌تری در این مسیر بر می‌دارید.

  1. صداقت خود را حفظ کنید.

صداقت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد موفق است. با صداقت است که اعتماد همراهان خود را به دست می‌آورید. به قول بزرگ علوی:

"من اگر از شما صداقت و صمیمت می خواهم، اول باید خودم با شما صادق و صمیمی باشم."

یک منبع کامل برای آشنایی با روش های فوق العاده کسب درآمد از طریق اینستاگرام

  1. قوانین خود را تعیین کنید.

اگر قوانینی را برای خود تعیین کنید و به آنها احترام بگذارید، درواقع دیگران را وادار می‌کنید که مطابق با همین قوانین با شما برخورد کنند. کنترل روابط با این قوانین باعث می‌شود که پیاده‌سازی راهکارها و استفاده درست از زمان به‌صورت بهینه‌تر انجام شود.

  1. سخاوتمند باشید.

هیچ‌کس دوست ندارد با کسی کار کند که دائماً سعی می‌کند از دیگران سوءاستفاده کند. افراد موفق در تلاش هستند که در کنار بهره‌مندی از کمک‌های دیگران، با اشتیاق تمام در کنار آنها باشند و در مواقع لازم به آنها کمک کنند. این‌گونه است که بهترین فرصت‌ها را به سمت خود جذب می‌کنند.

  1. برای ارتقا وضعیت خود تلاش کنید.

از تمام فرصت‌ها برای تغییر خود استفاده کنید. اگر راه‌هایی پیدا کنید که شرایط را به نفع خود تغییر دهید، مطمئناً فرصت‌های رشد بیشتری در اختیار خواهید داشت. با پیش‌بینی‌های درست می‌توانید در زمان درست، اقدام مناسبی برای رشد خود انجام دهید.

  1. شانس شما در دستان شما باشد.

افراد موفق اعتقادی به شانس ندارند. آنها می‌دانند که با فرصت‌هایی را برای خود ایجاد کنند و سپس بر اساس آنها عمل کنند. شانس جایی است که آمادگی و فرصت به هم می‌رسند.

بررسی رازهای موفقیت افراد مشهور

هر کدام از افراد مشهور بر اساس تجربه‌های خود عادت‌های خوبی دارند که تکرار مداوم آنها باعث رشد این افراد می‌شود. ما سعی داریم که در این بخش افراد موفق در عرصه‌های مختلف را معرفی کرده و به چند مورد از رازهای موفقیت هر آنها اشاره کنیم. ادامه مطلب را از دست ندهید چون نکته‌های آموزنده فوق‌العاده ای را یاد خواهید گرفت:

رازهای موفقیت ورزشکاران مشهور

رونالدو در رازهای موفقیت افراد مشهور

موفقیت در هر شاخه‌ای از ورزش نتیجه شانس نیست. یک ورزشکار ساده زمانی به یک ورزشکار حرفه‌ای و موفق تبدیل می‌شود که یک روند درست را به‌صورت مداوم تکرار کند. موفقیت، انجام یک سری مراحل برای رسیدن به هدف خاص است. این دقیقاً همان چیزی است که کریستیانو رونالدو به آن فکر می‌کند.

  1. به خودت باور داشته باش.
  2. برای تقویت مهارت‌ها سخت کار کن.
  3. در هر شرایطی به خودت بگو که ” تو بهترین هستی “.
  4. هرگز اجازه نده که روحیه‌ات با انرژی منفی منتقدان شکست بخورد.
  5. همیشه هدف‌گذاری کن.
  6. برای این‌که همیشه حرفه‌ای باشی، در هر جایگاهی که هستی به دنبال تقویت مهارت‌های خودت باش.
  7. دید خوبی نسبت به اتفاقات و آینده داشته باش.
یوسین بولت – دو و میدانی

نوبت به بررسی رازهای موفقیت یکی از اسطوره‌های دو و میدانی یعنی یوسین بولت می‌رسد. ترکیب قدرت بدنی با قدرت ذهنی باعث شده است که یوسین بولت به چنین درجه‌ای دست پیدا کند. این اسطوره قبل از اینکه یاد بگیرد چگونه برنده شود، شکست خوردن را یاد گرفت.

  1. کنترل احساسات و عبور سریع از مشکلات را تقویت کن.
  2. ذهنیتی داشته باش که همیشه در حال رشد باشد.
  3. تعادل خودت را حفظ کن.
  4. خودباوری خود را تقویت کن.
  5. در کنار افرادی حضور داشته باش که ذهنیتی شبیه به تو دارند.
  6. حمایت از علاقه‌مندان به شاخه خود را در اولویت قرار بده.
مایکل جردن در رازهای موفقیت افراد مشهور

افتخاراتی که مایکل جردن در بازی‌های بسکتبال کسب کرده است، این ورزشکار را به یکی از موفق‌ترین و ارزشمندترین بسکتبالیست‌ها تبدیل کرده است. رتبه‌ای که مایکل جردن به دست آورده است، رویای هر شخص علاقه‌مند به بسکتبال است. او برای دستیابی به این رؤیا تلاش‌های زیادی انجام داده است و تسلیم نشدن او در این مسیر با رازهایی همراه هستند.

  1. مسئولیت‌پذیر باش.
  2. شکست در هر کاری ممکن است ولی در مقابل شکست تسلیم نشو.
  3. آزادانه شکست بخور.
  4. در مقابل کارها و اهدافت متعهد باش.
  5. از فرصت زندگی و بازی رسیدن به روی‌ها لذت ببر.
  6. برای برنده شدن بازی کن.
  7. به خودت اهمیت بده و فروتن باش.
  8. مسیر خود را پیدا کنید.
  9. انتظارات و اهداف خود را مشخص کنید.
Muhammad-Ali

محمدعلی کلی، یکی از اسطوره‌های بوکس بود که تمام معیارهای تبدیل‌شدن به یک بوکسر واقعی را دگرگون کرد. راز موفقیت محمدعلی کلی در قدرت بدنی او نه بلکه در مغز او نهفته بود. ذهنیت رشد یا تمایل واقعی به تغییر درون از مهم‌ترین رازهای موفقیت این بوکسر قدرتمند بود. رقابت محمدعلی کلی با سانی لیستون از معروف‌ترین رقابت‌هایی است که هیچ‌کس شانسی برای پیروزی محمدعلی نمی‌دید. با اینکه پیروزی در این رقابت برای همه غیرقابل باور بود، ولی استراتژی‌های ذهنی محمدعلی برای این رقابت بود که پیروزی را برای او به همراه داشت.

  1. اگر می‌خواهی به یک قهرمان تبدیل شوی، به اعماق وجود خود یعنی یک آرزو یک رؤیا و … رجوع کن.
  2. نداشتن شجاعت برای ریسک کردن باعث می‌شود که در زندگی به چیزی نرسی.
  3. قبل از اینکه به خواسته خود برسی به موفقیت در آن مسیر ایمان داشته باش.
  4. با شکست خوردن است که می‌توانی به اعماق روح خود برسی و قدرت لازم برای پیروزی را به دست بیاوری.
  5. در مورد خواسته‌های خود آزاد باش چون تو تنها کسی هستی که می‌دانی به کجا می‌خواهی برسی.
  6. تقویت عقیده به باور و تقویت باور به ایمان تبدیل می‌شود و این شروع تحقق رؤیاهاست.
  7. اگر با گذر زمان دید خود را نسبت به فرصت‌های زندگی عوض نکنی، یعنی عمر خود را تلف می‌کنی.

| دیلن آلکات – تنیس |

دیلن آلکات – تنیس

دیلن آلکات یکی از بهترین تنیس بازهای معلول است که با مدل طلای پارالمپیک امید بسیاری از افراد ناامید است. امید و انگیزه‌ای که او برای موفقیت در این مسیر دارد ناشی از حمایت، تمایلات درونی برای تقویت مهارت‌ها و تلاش سخت است.

  1. با اطرافیان خود مهربان باش.
  2. در زندگی انعطاف‌پذیر باش و به خاطر هدف‌هایت سخت تلاش کن.
  3. جسور باش و اجازه بده استعدادت هایت شکوفا شوند.
  4. نسبت به شخصیت خود متعهد باش و سعی نکن کسی باشی که نیستی.
  5. صادق باش و نسبت خودت وفادار باش.

نقل‌قول‌ها و رازهای موفقیت نویسندگان مشهور

ویکتور هوگو در رازهای موفقت افراد مشهور

ویکتور هوگو شاعر، رمان‌نویس و نویسنده محبوب فرانسوی است و به خاطر رمان‌هایی ازجمله بی‌نوایان، نوتردام پاریس و … محبوبیت زیادی دارد. این نویسنده با سادگی هر چه تمام‌تر در مورد قدرت شادی‌ها و غم‌های مشترک مردم نوشته است. خلاقیت کلامی و مهارت های فنی این نویسنده در نوشتن اشعار و حماسه‌ها باعث محبوبیت او در بین مردم شده است.

  1. مانند پرنده باش که روی شاخه سست و ضعیف، لحظه‌ای می‌نشینید و آواز می‌خواند و احساس می‌کند شاخه می‌لرزد، اما به آواز خواندن خود ادامه می‌دهد؛ زیرا مطمئن است که بال و پر دارد!
  2. دوست خوب غم‌ها را از بین نمی‌برد اما کمک می‌کند با وجود غم‌ها محکم بایستیم. درست مثل چتر خوب که باران را متوقف نمی‌کند، اما کمک می‌کند آسوده زیر باران بایستیم.
  3. خوشبخت کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد: کتاب‌های خوب یا دوستانی که اهلِ کتاب باشند!
  4. آدم‌ها تهی از توانایی نیستند، تهی از اراده اند.
  5. تنها کلمه‌ای که خداوند بر جبین همه موجودات نوشته، امید است.
  6. من اشخاصِ زنده را آنانی می‌دانم که مبارزه می‌کنند، بدون مبارزه، زندگی مرگ است.
  7. از زندگی آموختم: تا با کفش کسی راه نرفته‌ام، راه رفتنش را قضاوت نکنم!
ویلیام شکسپیر

رازهای موفقیت حاصل تجاربی است که از زندگی کردن و روبرو شدن با چالش‌های مختلف به دست می‌آید. ویلیام شکسپیر نیز ازجمله افرادی است که رازهای موفقیت او در زندگی بسیاری از ما الهام‌بخش است. کمتر کسی می‌داند که شکسپیر علاوه بر نویسندگی در عرصه بازیگری نیز موفقیت‌هایی را به دست آورده است.

  1. به دست آور آنچه را که نمی‌توانی فراموش کنی و فراموش کن آنچه را که نمی‌توانی به دست آوری.
  2. اعتقاداتت را برای خودت نگهدار و انسانیت را به تمام دنیا نشان بده.
  3. سه جمله برای موفقیت: 1_دانستن بیش از دیگران. 2_کار کردن بیش از دیگران. 3_انتظار کمتر از دیگران.
  4. از گوش دادن به سخنان دشمنانتان غافل نباشید، آنها اشتباهات شما را به‌خوبی بیان می‌کنند.
  5. بهتر است درکتان نکنند و تنها بمانید تا اینکه زندگیتان را به توضیح دادن بگذرانید.
  6. زندگی کوتاه است، پس به زندگی‌ات عشق بورز، خوشحال باش و لبخند بزن و فقط براى خودت زندگى کن.
  7. در بدترینِ ما، آن‌قدر خوبی هست و در بهترینِ ما، آن‌قدر بدی هست که هیچ‌یک از ما حق این را نداریم که از دیگران عیب‌جویی کنیم.
آنتونی رابینز در رازهای موفقیت افراد مشهور

آنتونی رابینز یکی از بهترین نویسندگانی که اثرات و کتاب‌های انگیزشی او در عرض چند روز می‌تواند دید شما را نسبت به زندگی تغییر دهد. رازهای موفقیت این نویسنده معروف در کتاب‌های ارزشمندی چون به سوی کامیابی و موفقیت نامحدود در 20 روز نهفته است.

  1. وقتی می‌گویی این امر غیرممکن است‌، کمی دقت کن زیرا چیزی که دیروز ناممکن بود، امروز ممکن شده است.
  2. یکی از دلایلی که اکثر افراد به موفقیتی بزرگ نمی‌رسند، این است که آن‌ها بر روی یک کار خاص تمرکز نمی‌کنند. اکثر انسان‌ها وقتشان را به انجام کارهای مختلف سپری می‌کنند، درحالی‌که افراد موفق فقط روی یک کار خاص متمرکز می‌شوند
  3. هیچ‌وقت امیدت را از دست نده، شاید آن زمان که امیدت را از دست می‌دهی یک روز قبل از خوشبختی باشد.
  4. ممکن است شما مسئول زمین خوردنتان نباشید،‌ اما مسئول بر خاستن‌تان هستید.
  5. گاهی از خود بپرسید که اگر خود را ملاقات می‌کردید، آیا از خودتان خوشتان می‌آمد؟! صادقانه به این سؤال جواب دهید و خواهید فهمید که نیاز به چه تغییراتی دارید؟
  6. من به‌شدت اعتقاد دارم آنچه سرنوشت ما را تعیین می‌کند، شرایط زندگی ما نیست بلکه ” تصمیم ” های ماست.
  7. تنها مسیر غیرممکن، مسیری است که هنوز شروع نکرده‌ای! غیرممکن فقط یک کلمه بزرگ است که توسط آدم‌های کوچک استفاده می‌شود.
گابریل گارسیا مارکز

گابریل گارسیا مارکز از نویسندگان معروف قرن بیستم است که با سبک خاص خود خالق بسیاری از کتاب‌های پرفروش شده است. خواندن اثرات این نویسنده باعث می‌شود که با رازهای موفقیت لازم برای دستیابی به یک مسیر زندگی فوق‌العاده آشنا شوید.

  1. برای مردم زندگی نکن! تباه می‌شوی. غمگین‌ترین آدم‌ها کسانی هستند که برداشت دیگران برایشان زیادی مهم است.
  2. زندگی آنچه زیسته‌ایم نیست، بلکه همان چیزی است که در خاطرمان مانده و آن‌گونه است که به یادش می‌آوریم تا روایتش کنیم.
  3. حقیقت ندارد زمانی که انسان پیر می‌شود از رویاهایش دست می‌کشد. بلکه انسان زمانی که از رویاهایش دست می‌کشد، پیر می‌شود.
  4. آدمـی فـقـط در یک صورت حق دارد به دیگری از بالا نگاه کند و آن هنگامی است کـه بخواهد دست کسی که بر زمین افتاده را بگیرد و او را بلند کند.
  5. حسرت واقعی را روزی خواهی‌ خورد که می‌بینی به اندازه سن‌ات زندگی نکرده‌ای.
  6. باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته‌ای تحویل دهی؛ خواه با فرزندی خوب؛ خواه با باغچه‌ای سرسبز؛ خواه با اندکی بهبود شرایط اجتماعی و اینکه بدانی حتی فقط یک نفر با بودن تو ساده‌تر نفس کشیده است این یعنی تو موفق شده‌ای.
  7. دلخوری‌ها و نگرانی‌ها را به‌موقع بگویید! حرف‌های خود را به یکدیگر با «کلام» مطرح کنید، نه با «رفتار» از کلام شما، همان برداشت می‌شود که شما می‌گویید؛ ولی از رفتارتان هزاران برداشت!
آرتور شوپنهاور در رازهای موفقیت افراد مشهور

آرتور شوپنهاور از فیلسوفان برجسته دنیا است که بزرگان زیادی جزو شاگردان او بودند. نوشته‌های این نویسنده آن‌قدر عمیق و تأثیرگذار است که خواندن یک کتاب او می‌تواند شروع تغییرات بزرگ در زندگی شما را به همراه داشته باشد. این یعنی رازهای موفقیت افراد مشهور بدون معرفی این نویسنده برجسته ناقص می‌ماند.

    1. به جای آنکه مدام دل‌مشغول نقشه‌ها و نگرانی‌های آینده باشیم یا خود را به دست حسرت زمان از دست رفته بسپاریم، نباید فراموش کنیم که فقط زمان حال است که واقعی و حتمی است.
    2. تا وقتی خوشبختی انسان دیگری تو را می‌رنجاند، بدان که هرگز خوشبخت نخواهی شد.
    3. بعضی از مردم اصرار دارند خود را به دیگران بشناسانند و ثروت خود را به رخ آنها بکشند اما این نوع آدم‌ها از درون خود زجر می‌کشند، چرا که شادی آنها وابسته به تفکر دیگران است.
    4. تنهایی را به گروهی که به آن تعلق ندارید، ترجیح دهید.
    5. کسی که روح شادی دارد، همیشه وسیله خوبی برای شادمانی و خنده پیدا می‌کند.
    6. آدمیان در راه کسب ثروت هزار بار بیشتر می‌کوشند تا در راه کسب فرهنگ. حال آن‌که به یقین، آنچه هستیم بیش‌تر موجب سعادتمان می‌شود تا آنچه داریم.
    1. زندگی مانند بازی شطرنج است: ما نقشه‌ای می‌ریزیم اما اجرای آن مشروط به حرکت‌هایی است که رقیب به‌دلخواه می‌کند. این رقیب در زندگی، سرنوشت است!

ادامه رازهای موفقیت افراد مشهور

در این بخش به بررسی برخی از رازهای موفقیت افراد مشهور و نقل‌قول‌های انگیزشی نویسندگان معروف پرداختیم. البته، در بخش دوم این مقاله رازهای موفقیت افراد مشهور در عرصه علم و دانش، پزشکی و برنامه‌نویسی-فناوری می‌پردازیم. امیدواریم که مطالعه این جملات انگیزشی نوری در مسیر شما باشند.

مطالب مرتبط
tops - screen

هنوز بازی رو دانلود نکردی؟

همین الان بازی تاپس رو دانلود کن و رقابت رو شروع کن

قوانین و مقررات تاپس

تعاریف و اصطلاحات: تاپس: اپلیکیشن تاپس یک بازی می‌باشد که با تکیه بر محتوای آموزشی بستری مناسب برای رشد و تعالی دانش آموزان در زمان فراغتشان را فراهم می‌نماید. کاربر : شخص حقیقی یا حقوقی می باشد که از طریق بستر ارتباطی اینترنت و با استفاده از اپلیکیشن تاپس نسبت به دریافت خدمات اقدام می نماید. حساب کاربری (پروفایل) : حسابی است که کاربر با ثبت شماره تلفن همراه خود برای استفاده از خدمات تاپس در اپلیکیشن ایجاد کرده‌ است. اطلاعات هویتی : اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد تاپس می‌شود. قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون اساسی، قوانین عادی، آیین نامه های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر جامعه می‌یاشد. کاربران با ثبت نام در تاپس و همچنین با استفاده از خدمات تاپس می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری تاپس را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی، آن را پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفاده مستمر کاربران از تاپس به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات است. برای استفاده از خدمات تاپس لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی با ثبت شماره تلفن همراه، یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد. کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن تاپس ثبت کند. در صورت نقص اطلاعات امکان بروز اشکال در سرویس ها وجود داشته و مسئولیت آن با کاربر خواهد بود. در صورت استفاده از خدمات تاپس، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب خود هستند و مسئولیت تمامی فعالیت هایی که تحت حساب کاربری آنان انجام گیرد، بر عهده خودشان است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر می بایست در اسرع وقت با پشتیبانی تاپس تماس بگیرد. کاربر حق واگذاری و اجازه استفاده از حساب کاربری خود به دیگران (حقیقی یا حقوقی) را ندارد. شرایط استفاده از تاپس: کلیه اصول و رویه های تاپس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. محتویات و سرویس های تاپس، تنها برای استفاده شخصی و غیرتجاری عرضه شده است. هرگونه استفاده غیرشخصی، قابل پیگرد بوده و هیچ فردی به هیچ عنوان مجاز به استفاده از اطلاعات تاپس برای فروش و یا تولید مجدد در هیچ بستری نمی باشد. استفاده از تاپس برای دسترسی به سرویس ها فراهم شده و لازم است کاربر صرفاً از آن در جهت اهداف و مقاصد تعریف شده استفاده نماید. استفاده از اپلیکیشن به گونه ای که باعث بروز مشکل، از کار انداختن و ... آن شود، مجاز نبوده و از طرف صاحب امتیاز نرم افزار قابل پیگیری حقوقی خواهد بود. این سند به عنوان یک توافق نامه با توجه به مقررات و قوانین کشوری مقرر گردیده و به معنای اعلام موافقت کاربر با شرایط استفاده از تاپس است. کاربر متعهد است به هیچ عنوان سوالات موجود در تست ها و کوئیزها و آزمون ها را به هیچ نحوی با دیگران به اشتراک نگذارد. کاربر می پذیرد که راه ارتباطی اپلیکیشن تاپس با وی از طریق ارسال پیامک است و امکان درخواست قطع ارسال پیامک برای وی وجود دارد، ولی ممکن است که با قطع پیامک، در استفاده از سرویس با اشکال مواجه شود. استفاده از اپلیکیشن تاپس نیازمند سخت افزار و اینترنت بر روی آن می باشد، مسئولیت تامین و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به آنها بر عهده کاربر است. کاربر متعهد است در طول یا پس از اتمام استفاده از تاپس، هیچ یک از اطلاعات تاپس را به هیچ گونه ای استفاده نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات خارج از ساختار خود اپلیکیشن بر خلاف قوانین و مقررات تاپس خواهد بود. تاپس ممکن است به علت به روزرسانی، اقدام به حذف برخی از محتواها کند. کاربر حق ندارد هیچ گونه تلاشی در جهت استخراج Source Code نرم افزارهای RF تاپس شامل Decompile، مهندسی معکوس یا فعالیت های مشابه انجام دهد. کاربر مجاز نیست با استفاده از روش های framing یا mirroring یا روش های دیگر نسخه دیگری از اپلیکیشن تاپس را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم افزار تاپس یا در روش ارائه سرویس تاپس تغییر یا خللی ایجاد کند. کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده کاوی روی سرویس اجرا کند. کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ یک از بخش های سرویس تاپس یا سرویس های مرتبط با تاپس انجام دهد. هزینه ها و پرداخت: خرید اشتراک از تاپس صرفاً از طریق درگاه اینترنتی صورت می پذیرد. امکان عودت هزینه اشتراک و خدمات خریداری شده تنها تا 72 ساعت پس از پرداخت امکان پذیر است. این امکان تنها از طریق ارسال درخواست از طریق "تماس با ما" در صفحه "پروفایل" امکان پذیر است. اگر تراکنش پرداخت هزینه توسط درگاه بانکی (که خارج از کنترل مجموعه ما است) برگشت بخورد، یا دچار مشکلی شود و همچنین اگر تحت شرایط ذکر شده در این توافقنامه هزینه شما عودت داده شود، ما دسترسی شما به محتوای خریداری‌شده را معلق یا ملغی خواهیم کرد. همچنین اگر به هر دلیلی تراکنش مشکوک و غیرقانونی اتفاق بیافتد، تراکنش‌های انجام‌شده لغو و باطل و دسترسی شما به محتوای خریداری‌شده معلق یا ملغی خواهد شد. ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که به صلاحدید خودمان حساب شما را با خبر قبلی معلق یا مسدود کنیم. امکان استفاده از محتوای غیر رایگان اپلیکیشن، با پرداخت درون برنامه ای، اعتبار دارد. مسئولیت تاپس: تاپس تمامی تلاش خود را جهت استفاده کاربر از اپلیکیشن تاپس به کار می گیرد اما تضمینی در مورد اجرای آن بر روی همه دستگاه ها یا شبکه های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن همراه و ...) نخواهد داد. در صورت بروز مشکل در زمان استفاده از تاپس کاربران می توانند از طریق سرویس "ارتباط با ما" در صفحه پروفایل مشکل خود را مطرح کرده و تاپس پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل مشکلات به عمل خواهد آورد. اطلاعات و محتوای موجود در تاپس از منابع معتبر و مرتبط و با رعایت مقررات و توجه به حقوق مولفان جمع آوری شده است. ممکن است اطلاعات، نرم افزار، سرویس های موجود یا ارائه شده در اپ در مواردی غیر دقیق و یا دارای اشکالات جزئی باشد. تاپس به طور مداوم اطلاعات و محتویات اپ را کنترل و بروز خواهد نمود. تاپس سهولت چگونگی استفاده، دقت اطلاعات، تضمین عملکرد نرم افزار و سرویس ها را بدون قید و یا تضمین، "آنگونه که هست" ارائه می کند. تاپس تحت هیچ شرایطی مسئولیت های ناشی از مهارت کم کاربر در استفاده از اپلیکیشن و یا ابراز اینکه در مورد سرویس و محصولات اطلاعی نداشته است را برعهده نخواهد گرفت. تاپس مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از قطع و یا سرعت اینترنت، مشکلات کاربری، خرابی تجهیزات شما و یا آلودگی آن به ویروس نداشته و مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد اپلیکیشن ناشی از این موارد بر عهده استفاده کننده خواهد بود. تاپس سعی می‌کند که کاربران دسترسی شبانه‌روزی در تمامی ۷ روز هفته را داشته باشند و سعی می‌کند هرگونه زمان ازکارافتادگی را به حداقل برساند. تاپس ممکن است با اطلاع قبلی، به منظور تعمیر و نگهداری اپلیکیشن، دسترسی کاربران یا ارائه خدمات را موقتاً و در حداقل زمان ممکن متوقف یا معلق کند. قطع سرویس: تاپس در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد که حضور یک کاربر می تواند برای تاپس یا سایر کاربران نامطلوب باشد حق حذف دسترسی کاربر به اپلیکیشن را دارد. اگر تاپس به این باور برسد که کاربر از سیاست عودت وجه سوءاستفاده می‌کند، این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که حساب کاربری کاربر را معلق یا مسدود یا ملغی کند و استفاده کنونی یا آتی وی از خدمات و محصولات تاپس را محدود یا مسدود کند. اعتبار قوانین: توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تاپس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزش و پرورش جمهوری اسلامی است. تاپس حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند و در صورتی که تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

small_c_popup.png

ثبت نام رایگان

در خبرنامه تاپس ثبت نام کنید تا مقالات جدید هم برای شما ارسال شود
لوگو اندروید

برای یک شروع هیجان انگیز آماده ای؟